5 Φεβ 2012

Πρόσκληση Δημάρχου στους Επαγγελματίες να συμμετάσχουν ενεργά στην τουριστική προβολή της Μυκόνου.

Ο Δήμαρχος κ.Αθανάσιος Κουσαθανάς-Μέγας με τον Ιάπωνα Πρέσβη στην Ελλάδα,κ. Toda Hiroshi.

Αξιότιμες/οι κυρίες/οι επαγγελματίες του Τουρισμού,
Ο Δήμος Μυκόνου, στο πλαίσιο της φετινής εκστρατείας προβολής του τουριστικού προϊόντος της Μυκόνου, έχει προγραμματίσει και για το 2012 μια σειρά από εκθεσιακές συμμετοχές στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Συγκεκριμένα, έχει προγραμματισθεί να λάβουμε μέρος:.....
στη FITUR της Μαδρίτης (18-22 Ιανουαρίου 2012),

στη BIT στο Μιλάνο (16-19 Φεβρουαρίου 2012),

στην ΙΤΒ του Βερολίνου (7-11 Μαρτίου 2012),

στη ΜΙΤ της Μόσχας (21-24 Μαρτίου 2012),

στο WTM του Λονδίνου (5-8 Νοεμβρίου 2012)

καθώς και σε τουριστικές εκθέσεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, θα εξετάσουμε τη συμμετοχή μας και σε άλλες εκθέσεις ή events που θα διοργανωθούν και σε άλλες αγορές στρατηγικής σημασίας για το νησί μας, είτε σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, είτε με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και με άλλους τοπικούς φορείς, και ανάλογα πάντα με τη διαθεσιμότητα των κονδυλίων μας.
Στο πλαίσιο της τουριστικής μας προβολής, και πέραν των συμμετοχών αυτών, ο Δήμος θα οργανώσει επίσης φιλοξενίες και επισκέψεις δημοσιογράφων και τουριστικών πρακτόρων από όλες τις αγορές ενδιαφέροντός μας, ενώ θα αξιοποιείται κάθε ευκαιρία για τη δημιουργία αφιερωμάτων και γενικότερα την προβολή μέσα από έντυπα, τηλεοπτικούς σταθμούς, ραδιοφωνικά μέσα και το διαδίκτυο. 

Υπενθυμίζουμε ότι, έπειτα από οργανωμένες ενέργειες για την προσέλκυση δημοσιογράφων και με την συμβολή της εταιρίας τουριστικών συμβούλων του Δήμου, έκανε "ποδαρικό" για το 2012 το συνεργείο του κορυφαίου ιαπωνικού τηλεοπτικού σταθμού FUJI TV, που ήρθε τον Ιανουάριο στη Μύκονο, με στόχο να προβάλει, σε prime time, στα 10 περίπου εκατομμύρια των τηλεθεατών του, τον τρόπο ζωής και τις ομορφιές του νησιού μας, κυρίως από την πλευρά της παράδοσης και της αυθεντικότητας του τόπου, off season, εστιάζοντας στην Άνω Μερά και άλλες χαρακτηριστικές περιοχές του νησιού.

Η ενέργεια αυτή έρχεται ως συνέχεια των αντίστοιχων πρωτοβουλιών που λάβαμε το περασμένο φθινόπωρο, με τα "γυρίσματα" των τηλεοπτικών realities: "Μια νύφη για το γιό μου" της Ισπανικής τηλεόρασης, και "X-FACTOR" της βρετανικής, καθώς και για το ντοκυμανταίρ του "TRAVEL CHANNEL", ενώ στη διάρκεια του χρόνου θα υπάρξουν και άλλες παρόμοιες δράσεις με αναμφισβήτητη αποτελεσματικότητα και διείσδυση στο κοινό που στοχεύουμε.

Στην εποχή της αβεβαιότητας και της διεθνούς κρίσης, η οργανωμένη προώθηση του τουριστικού προϊόντος του νησιού αποτελεί πάντα την κορυφαία προτεραιότητα του Δήμου. Η συμμετοχή των επαγγελματιών τόσο στις εκθέσεις όσο και στις όποιες προωθητικές ενέργειες επιλεγούν, θα βοηθήσει στην αντιπροσωπευτικότερη εμφάνιση του νησιού μας, ώστε να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη που θα προκύψουν από τη φετινή τουριστική μας προβολή.

Καλούμε συνεπώς όλους τους επαγγελματίες του νησιού να συμμετάσχουν και να στηρίξουν τις προσπάθειες αυτές, με γνώμονα το κοινό συμφέρον του νησιού μας.

                                                     Με εκτίμηση,
               Αθαν. Κουσαθανάς-Μέγας, Δήμαρχος Μυκόνου

Mykonos Ticker  NewsRoom 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...